După o perioadă, când toată lumea credea că cei care se ocupă de lucrările de modernizare pe porțiunea de drum DN 28B Botoșani – Târgu Frumos ar fi părăsit șantierul, se pare că lucrurile încep să se miște. Foarte greu, este adevărat, dar bine că totuși continuă lucrările.
Pe șantier organizarea este aproape inexistentă. Șansele ca lucrările să fie terminate la timp sunt nule iar autoritățile care ar trebui să vegheze la buna desfășurare a acestora își pasează responsabilitățile de la una la alta. Mai mult, reprezentații constructorului nu comunică cu autoritățile din județul Botoșani.
Și ca tabloul să fie complet, am aflat că asocierea Aqua Parc SRL (lider) cu Mavgo Holding SRL, Vahostav SK și Trameco SA a primit la mijlocul anului trecut o bulină neagră din partea Ministerului Transporturilor pentru nerespectare termenelor unor contracte.
Iar la cum se mișcă treaba pe șantierul de DN 28B Botoșani – Târgu Frumos această asociere are mari șanse să mai primească o bulină neagră.
În proiect este prevăzut ca pe cei 71,5 kilometri, cât reprezintă lungimea dintre Botoșani și Târgu Frumos, șoseaua să fie lărgită la 9 metri, opt poduri vor trebui reabilitate, se va construi un pod nou, 61 de podețe noi, 36 de intersecții, un sens giratoriu iar 43 de podețe vor fi reabilitate.
Valoarea totală a acestui proiect este de aproximativ 268 de milioane de lei, fără TVA.